Plugg

2012-08-31 09:37:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag är Jörgen hemma för VAB. William är på förskolan och jag har stängt in mig i köket för att få lite plugg gjort. Arbetet i hälsopedagogik är inskickat och klart. Nu ger jag mig på ytterliggare ett i specialpedagogik. Så vi kommer någon vart här :) Men det ska nog gå bra. Annars har jag ringt massa jobbiga och viktiga samtal imorse. Att få tag på en läkare inom sjukvården är ju inte det lättaste vill jag lova, telefontid om 2v var närmasta tid? Jaja.. Så är det väl!
 
Linus är bättre idag :) Hittils feberfri men dock lite gnällig. Måste iaf åka och handla idag så han får så snällt följa med. Men de ska han nog orka. Det är väl ungefär det som händer idag. Ganska så händelselös dag, men vi har haft nog med händelser den här veckan känner jag. Så de kan lika gärna vara såhär :)
 
Nej om jag ska dyka ner i boken kanske, samt göra mig en kopp kaffe :)
 



Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

skönt att få gjort en massa "måsten" =) hoppas de går bra me pluggandet me =)

super fin tunika/klänning du köpte från rut m fl

2012-08-31 @ 11:18:36
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback