Tandläkarbesök

2012-08-07 12:31:07 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse hade jag en tid hos min tandläkare :) Jag tror banne mig jag har hittat den bästa. Hursom, så bet jag av en bit av en tand för ett tag sen så den lagade jag idag. Sen har jag två fula lagningar på tänderna brevid framtänderna, och han var så snäll och erbjöd sig att göra om dom med tanke på att dom är fula och är så synliga. Lagningarna är väldigt mörka och är en stor anledning till att jag aldrig vill le för jag avskyr dom fula lagningarna. Men nu ska dom väck, om ca 1 månad har jag fått tid till det =)
 
Håller på att låsa upp min iPhone med . Eftersom jag ska sälja den. Men bara massa krångel, men nu verkar det som att vi får rätsida på det. Så inom ett par dagar så ska de väl vara ordnat. Det är nämligen så att jag har köpt mig en ny. En iPhone 4S Vit :) Så min gamla ska jag sälja till min kära bror . Men eftersom han har en annan operatör än vad jag har så måste jag låsa upp den först.
 
Annars händer de inte mycket idag. Linus ska förhoppningsvis sova lite middag och William är uppe och spelar. Fundera ut lite middag kanske. Får väl se vad resten av familjen är sugen på.
 
 
{ gammal bild på liten goding }
 
 
{ en av favoritbilderna på min stora prins }

Kommentarer
Postat av: m

Får man veta vem denne fantastiska tandläkare är? Har bara haft otur med såna så blev nyfiken nu:-)

2012-08-09 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback