Time for school .

2012-08-15 07:24:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Här sitter vi och morgonmyser. Innan skola och dagis. Idag har jag upprop för några av kurserna samt introduktion. Dom ska gå igenom läroplattformen, rätt meninglöst för min del då jag studerade via just den förra terminen, men jag får väl gå och lyssna på de ändå eftersom det är obligatoriskt. Behöver ändå köpa kurslitteratur så. Sen är det ju alltid bra att få ett ansikte på läraren. Så 8.30-15.30 så lång skoldag idag. Tack o lov är det inte så många träffar i skolan.
 
Klockan 6 vaknade jag av att Linus låg och stirrade på mig och sa "Mojjon mamma" Kan man annat än att le då? Strax efter det kom William upp också. Idag gjorde de faktiskt inget, eftersom vi ändå skulle upp tidigt idag. Andra dagar får dom gärna sova lite längre ^^ Haha!
 
Nej nu får jag sätta fart här. Barnen skrotar fortfarande runt i pyjamas ;)
 
 
{ ha en bra dag alla }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback