Tisdag - 120821

2012-08-21 22:59:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ibland står de verkligen still i huvudet. Idag är en sådan dag. Mycket tankar om allt, svårt att hitta ett sätt att få utlopp för dom. Och här är väl kanske inte riktigt rätt ställe att vräka ut dom känner jag. Lite privat får man ju ändå vara ;) men men, det ger sig. Annars så har jag fått in mitt första arbete i Special pedagogik . Gick rätt smärtfritt faktiskt så vi får hoppas det flyter på i samma takt i fortsättningen. :)
 
Idag har barnens morbror vart här :) Han hade vart i Uddevalla och gjort fystestet på Ambulansen. Gick väl bra tror jag, får väl se när dom ringer upp han sen . Spännande är det i varje fall :) Snart dags att gå och lägga sig och ladda upp inför en ny pluggdag :)
 
 
{ nya små skyltar till toaletterna }
 
 
{ storebror }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback