Torsdag - 120830

2012-08-30 22:55:59 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll allesammans . En riktig segdag har vi haft idag. Den har spenderats med min lilla feberkille i soffan. Tittandes på Mästerkatten i stövlar , jag lovar att jag snart kan hela den filmen utantill ;) Haha! Ja, för den har gått om och om igen.. Varje gång den når slutet så säger han "Titta på katten igen" Jaja, vad gör man inte för sina barn? men imorn får Jörgen vabba så jag kan plugga..
 
Har hunnit med en sväng på Överby och fick hämtat ut mitt paket från Zalando.se :) Riktigt snabb leverans får jag lov att säga. Och jag är superduper nöjd :) Jätte bra webshop, sjukt mycket olika märker, snabb leverans och fraktfritt så man måste inte handla en massa utan kan bara klicka hem ett enstaka plagg för man behöver ju inte tänka på frakten :) Tummen upp för det! :)
 
Linus har fortfarande feber =( Men tror inte att den va lika hög nu. Jag hann inte tempa han nu ikväll för Jörgen hade redan gett han alvedon, men får kolla sen. Nu ska jag strax gå upp och lägga mig brevid min lilla kille ♥
 



{ zalando.se }
 
 
{ från vero moda }
 
 
{ från rut m.fl }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback