Onsdag 121219

2012-12-19 16:00:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå onsdag! :) Och välkommen tillbaka minusgrader! :) Jag vill verkligen ha snö nu till jul, men nackdelen när det har vart plusgrader och sen blir minus igen är att snön blir så hård och packad =/ Men så länge de är vitt ute så är jag glad =) Och barnen är nöjda ändå, för det går ju faktiskt att åka både pulka & snowracer! :) 
 
Imorse fick vi lite sovmorgon av våra kära ongar ♥ Linus knallade inte in förän efter 7 och vi klev upp strax efter halv 8 (Jörgen lite innan) hehe. Sen åkte han till jobbet och vi satte igång med lite vardagsbestyr så som tvätt och lite plock o sådant. Sånt där tråkigt men som måste göras, för ingen annan gör det xD Haha. 
 
Men sen klädde jag på ongarna och begav oss ut i snön för att åka pulka/snowracer i backen! :) Men efter två timmar så gav vi oss hemåt för att dricka lite varm choklad Linus ville däremot ha varm välling :) . Så söt! Han och hans nedrans välling. Han skulle inte överleva en dag utan den. Bästa han vet. Nu sitter vi och kikar på Landet för längesedan och inväntar att pappan i familjen ska komma hem om typ 2 timmar. Nä om man skulle klura ut nån middag kanske... 
 
 
Tavlor från FormeLi :) 
 
 
Min stjärna ♥
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

vilka fina tavlor! såna är så fina men ja får aldrig tummen ur att fixa några för kan aldrig bestämma mig för vilken modell ja vill ha

2012-12-21 @ 12:08:28
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback