Tisdag - 121204

2012-12-04 12:34:06 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå där! Stressig morgon hade vi här hemma.. Vaknade strax innan klockan va 8 och båda barnen sov fortfarande. Så det var bara att skutta upp ur sängen klä på oss och gå ner och äta frukost ;) Någon julkalender hann vi inte med imorse, så den får vi ta ikväll, tur det finns inspelningsbara digitalboxar haha ;) Vad vore jag utan den? :P menmen, iväg kom vi till dagis och pulkan är min bästa vän nu när barnen ska till dagis. Dels går de fort utan en massa tjafs och sen tycker dom att det är kul och åka pulka så why not? Tyvärr går våran pulka på sista refrängen nu och det är hög tid att köpa en ny.. 
 
Sitter med skolarbete framför mig och det går framåt :) Skönt att kunna slappna av lite, väntar på att få en tid för min examinationsuppgift i Hälsopedagogik. Hoppas på att kunna få det denna veckan eftersom nästa vecka är det lite tight med tid. Dels är William hemma på måndag för hans förskola är stängd, sen jobbar jag 2 dagar. Så det vore bra att få det överstökat, men vi får väl se hur det blir med det. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad mysiga bilder!! =)

Vad är det du pluggar till?

2012-12-04 @ 15:51:45
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför spela in när den går på kvällen med? :P

2012-12-04 @ 20:04:12
Postat av: Moa

Åh det verkar kul. Funderar själv på om jag ska plugga vidare, har en hel del erfarenhet av sjukhus nu så kanske sjuksköterska?! Men måste nog läsa upp ett eller två ämnen till =/

2012-12-05 @ 09:13:51
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback