Torsdag 121220

2012-12-20 12:16:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Torsdag!! :) Sitter och tittar på film med William och Linus tar sig en powernap. Kan han behöva så kanske han bli av med sitt sura humör, haha xD Annars är det en rätt lugn dag idag. När Jörgen kommer hem ska jag låsa in mig och sätta mig med en examinations uppgift i Hälsopedagogik. Mindre kul, men lika bra att få in den och i mellandagarna har jag slutprov. Så ja, roligare än så är det inte. 
 
Har ingen aning om alls vad vi ska hitta på. Skulle haft besök av en kompis idag, men dom åkte på magsjuka igår kväll =( Och det vill vi ju INTE ha =/ Näää fy bubblan att få de mitt upp i julstöket. Imorgon måste jag iaf ta med mig barnen ner till Överby och fixa dom sista julklapparna, skulle gjort det idag men vagnen ligger i bilen och Jörgen är inte hemma förän vid 18 så då hinner jag inte, så får helt enkelt göra det imorgon med resten av Trollhättans befolkning. Och sen är de ju då de sista av julmaten med. So much to do but so little time. 
 
Jag har inte ens hunnit julbaka i år =/ Motivationen har väl inte riktigt funnits heller. Men jag hade velat göra knäck och Rocky roads iaf. Får se om jag kanske får tid med det i helgen. Nä, nu ska jag passa på att mysa lite med William utan att ha den lilla surefan hängandes på mig :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback