Frågestund Del 1

2012-02-20 19:23:38 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Har du gått ner mer i vikt?
Nja, jag har ju gått ner alla mina graviditetskilon + lite till. =) men jag har aldrigt grämt mig så över vikten, utan jag vill ju hellre bli lite mer "fast" i kroppen. Och då spelar de ingen roll hur mycket jag skulle gå ner. Sen finns de ju lite lös hud men de får jag leva med ;) Kroppen har återhämtat sig väldigt bra efter två graviditeter och stor viktuppgång.

Tränar du?
Nej, det gör jag inte. Finns tyvärr inte tid eller ork till det just nu.

Hur går de med Linus mage?
De går hyfsat, just nu är vi inne i en bra period. För med hans mage så går de i perioder. I slutet av Mars ska vi göra prick & patch test på honom för att utesluta födoämnes allergi.

Säger du halvfull eller halvtom?
Hm, halvfull

Vill du gifta dig?
Jag är gift sen (snart) 2 år tillbaka ;)

Ha fler barn?
Just nu vill jag inte ha fler barn, men vi vill ha ett barn till så småningom.

Vad var dina namnförslag på pojkarna innan det vart namnen dom fick?
William var alltid en William, det fanns inga andra namn. Medans Linus var inte riktigt bestämt förän i slutet på graviditeten, då hade vi tex Leon, Ellioth.. Men Jörgen tyckte Linus, och han såg ut som en Linus och är verkligen en liten Linus.. En liten ljushårig lintott full av bus!

Hur förstod du att du var gravid?
Jag åt ju hormoner när Linus blev till, och när mensen va en dag sen tog jag ett test och fick ett fint plus. Och med William uteblev min mens :)

 

Så ser min mage ut idag! Och jag är riktigt nöjd!




Kommentarer
Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Svar:

Ja de är bara bra här också :)

Förstår om du är nöjd med kroppen din, det ska du verkligen vara :)

2012-02-20 @ 19:27:46
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Svar:

Ja då blir de ju lite extra speciellt att lyckas se så bra ut :)

2012-02-20 @ 20:42:45
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissas Prinsar

snyggo! tänk om man hade den magen ;)

2012-02-21 @ 09:01:48
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback