Fredag och massa måsten .

2012-02-17 11:20:44 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Fredag brukar innebär helg & ledigt! :) Men inte för min del . :/ Jag har precis skickat in en komplettering jag hade som skulle vara klar tills idag, sen har jag ett nytt arbete jag påbörjat som ska vara inne på söndag, så det kommer jag få sitta med hela helgen! Kul? Nej, inte direkt. Sen ska Linus till tandläkaren i eftermiddag, så där försvann 2 timmars pluggtid. Life is sweet! ;)

Ibland frågar jag mig själv varför jag valde två stora kurser som Barn & Ungdomssjukvård OCH Psykiatri på samma termin, smartast hade ju varit att dela upp det på två terminer, men jag är inte så smart! Så det får jag sota för nu, hade ju hellre ägnat helgen åt mina underbara ungar, men det ska allt finnas tid till det med, måste bara oganisera det hela bra..

Jörgen jobbar hela helgen lång, så ja det blir ensamt :( Tråkigt! Men som sagt så har ju jag att göra ändå.

Vad ska ni göra i helgen då?
Och fram tills vi hörs igen, så kör vi en frågestund ! :) Hoppas på massa roliga frågor!! =)


Kommentarer
Postat av: Linda!

Vart har du köpte den tröjan Linus har från Nova Star?

2012-02-17 @ 22:27:15
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: lotta

Har du gått ner nått mer i vikt? Tränar du ? Hur går det med linus mage? Kram

2012-02-18 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback