Godkänd

2012-02-06 13:49:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Wiiiiii !! =)
Jag blev godkänd i min första uppgift i barn & ungdomssjukvård :) Och inte en endaste komplettering fick jag! Det har typ aldrig hänt förr med den läraren, eller så skrev jag jävligt bra denna gång, men för 12 A4 sidor och ex antal timmar framför datorn så va jag värd det :) Även den muntliga redovisningen gick bra! =)

Jag va dock själv, tanken va att man skulle vara flera st (max 5) och redovisa och sen diskutera med varandra om ämnet. För att höra hur andra tänkte och hur dom tycker osv. Men det var bara jag nu, så jag fick diskutera med läraren. Men skönt, nu kan jag släppa den uppgiften och hoppa på nästa som handlar om "lekens betydelse" för sjuka barn och friska.

Ska nog gå bra det med, nu fick jag en god push i ryggen när detta blev godkänt! Hejja mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback