Här va det inte livat .

2012-02-06 09:17:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


.. neppnepp, men min dator har faktiskt inte ens varit på i helgen knappt :) Riktigt gott! :) Och i helgen har det varit fullt upp, Jörgen har jobbat fredag & lördag. I lördags var jag och hjälpte Sara en sväng i huset. Så ja, det har funnits att göra. Fredagkvällen spenderade jag med skolböckerna för att få in mitt psykiatri arbete. Och de fick jag ;)

Idag finns det saker att göra med, barnen är lämnade på dagis. Har precis satt på diskmaskinen och ska strax slänga i en tvätt, sen dags att ta tag i uppg 2, i barn & ungdomssjukvård, och kl 13 har jag videokonferans och muntlig redovisning. Får väl se hur de ska gå, haha! Inte direkt min starka sida om man säger så ^^ . Men antingen så bär de eller så brister det :P Vi får se ;)

 

 

Möblerade om lite igår :P


Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

lycka till idag <3

2012-02-06 @ 10:35:36
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback