Onsdag - 120201

2012-02-01 12:04:28 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå i stugan!
Linus sover middag och jag har precis ätit två knäckemackor till lunch .. Nopp, lillskiten sover inte alls längre för han vaknade precis och va på ett uruselt humör. Så nu sitter han i mitt knä o surar över nåt . Inte lätt att vara liten alla gånger. Och inte få sin vilja igenom. ;)

William är på dagis och jag skulle behöva plugga, men så länge han är på de här humöret går inte det. Så imorn ska han allt få gå till dagis han med, anser att han är såpass kry för det nu. Och då är det ingen mening med att hålla han hemma. Har precis tvättat en maskin med tvätt och hängt upp den, ska försöka städa lite granna om lillemannen tillåter det. Man vet aldrig med hans humör ^^ Haha!!

Annars händer de inget speciellt idaq, kanske skulle ta ut den lilla en sväng så han får lite frisk luft. Skulle egentligen behöva åka ner till Maxi och hämta ut ett paket som kommit, men har inte direkt nån lust till det, så de får nog vänta tills helgen :-P När Jörgen är ledig . =)

 


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins

Svar: Gustav vägde 2034 gram :-)



Kram

2012-02-02 @ 14:52:43
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Melissas Prinsar

har ja missat att du hade piercing hemma hos mig? eller har du gjort den nu senare?

kram

2012-02-02 @ 15:32:06
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Melissas Prinsar

vi vill gärna ses nån dag och leka och äta gott lät ju super trevligt =)

får ta de en annan dag dock för barnen å jag är förkylda så vill inte smitta ner er :(

2012-02-03 @ 13:16:05
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback