Plugg, plugg, plugg

2012-02-29 09:14:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ingen bra kombo att vara sjuk & plugga på distans..
Det är ju väldigt lätt att lägga allt skolarbete åt sidan då och bara fokusera på att bli frisk, men jag lyckades iaf få in mitt psykiatri arbete och nu har jag satt mig med nästa arbete i barn & ungdomssjukvård :) Handlar om samverkan i denna uppgift och rätt stor sådan, men de brukar det ju vara i denna kurs. Fast väldigt intressant ämne som jag kommer ha nytta av i min praktik :)

Igår låg vi bara hela dagen lång.. Tittade på tven hela dagen typ. Massa massa Greys Anatomy. Sen va det dags för barnen att komma hem från dagis =) och då va det high life vill jag lova, extas.com kan jag lova er ^^ Haha. Idag blev det dagis lite tidigare för grabbarna då William ska iväg på utflykt med sin grupp.

Och eftersom jag är mycket piggare idag, så sätter jag fart med plugget.. Måste ligga snäppet före när jag ska praktisera, för då går jag ju brevid en heltid, samt att jag pluggar heltid . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback