Sjukstuga

2012-02-28 06:54:30 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Vet inte vad det är vi råkat ut för. Men nu ligger både jag och Jörgen. Jag började igår med att jag kände mig frusen, sen blev det bara värre och värre sen låg jag i soffan med världens frossa. Och så såg resten av min kväll ut, total däckad i soffan. Lyckades få i mig lite soppa som Jörgen köpt med sig hem. Annars värker allt i kroppen just nu och jag är inte den som klagar över att jag mår dåligt, men nu mår jag dåligt.

Knappt kunnat sova inatt, och nu är Jörgen dålig också. Så det är sjukstuga här hemma jag hoppas dock barnen klarar sig och slipper denna skiten. Men risken kanske inte är så stor. Nu ska jag återgå till min soffa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som influensa! Krya på er!

2012-02-28 @ 08:35:36
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter lite som influensan tyvärr, usch! Jag och min pojkvän har haft det hela förra veckan fram till nu. Krya på er!

2012-02-28 @ 08:55:23
URL: http://prooovemewrong.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja fy, det låter som influensan. Krya på er!

2012-02-29 @ 06:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback