Sunday

2012-02-19 09:52:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon ! =) Vart en sen natt ^^ Kom inte i säng förän kl va runt 02 :P Oops, så de kan gå! Men de händer ju inte vardag om man säger så ;) Sara var här en sväng och tog en latte och sen blegade jag på Greys Anatomy! Har hunnit plöja igenom 4 säsonger hittils. =) Love that show! :) Hur kan man inte älska den liksom? Tänk att det är 8 år sen den startade sändas i Sverige.. 8 år.. Shit! :)

Igår var vi hemma hela dagen, jag och Jörgen hade ett långt härligt samtal ♥ Välbehövligt! Och planerat lite smått, vi behöver verkligen lite egentid för varandra för att rå om varandra, så på fredag ska vi gå ut och äta en bit mat :) Och på lördag blir det lite party! Ska bli riktigt kul =)

Nu sitter jag här med en kopp te, ungarna sitter och tittar på Bilar 2 på tven! Och sen får vi kaffebesök av Linda =) Så jag önskar er en mysig söndag!

Glöm inte frågestunden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback