Torsdag - 120209

2012-02-09 09:48:33 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Maria - Jag hade gärna satt dit en bild på William & Jörgen, men båda två vägrar vara med på bild =( Jätte trist, så jag har typ inga bilder på dom tillsammans. Och Jörgen hatar när jag lägger ut kort på honom tyvärr :(

Inatt har jag invigt soffan, japp där har jag sovit inatt. Jörgens CPAP funkade inte som den skulle, så allt jag hörde va hans snarkningar, vid 03 tröttnade jag på att ligga och lyssna på dom, så då flyttade jag ut mitt täcke och kudde till soffan och stenslocknade! Skönt! Soffan får godkänt, inga problem att sova där inte ;) Hihi. Nu är barnen på dagis, och jag har precis satt igång med pluggeriet. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt, så jag slipper sitta med det i helgen.

Så idag ska jag få in ett arbete i Hemsjukvård, och förhoppningsvis kunna färdigställa mitt arbete i Barn & Ungdomssjukvård. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Åh, så fin ny header.. även om den andra var minst lika fin :)

Måste bara säga att jag älskar bilden längst till höger där Linus petar in fingret i naveln, så gulligt! ♥

2012-02-09 @ 11:05:17
URL: http://jojossmultronstalle.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja kanske lite jobbigt att sova bredvid en snarkare.

Men varför inte åka in o kolla upp. Min cpap har fungerat perfekt i 6år förutom att jag ökat trycket ett par ggr. Fast ibland kan det ta lite tid innan det funkar så tålamod o konsekvent.

Mvh marianne

2012-02-09 @ 16:27:16
Postat av: marianne

hej igen

fungerar även alldeles ypperligt att sova på mage med

masken.

mvh marianne

2012-02-09 @ 16:43:56
Postat av: Melissas Prinsar

nu är de en vecka kvar tills vi ses bokat haha

när tycker du ja ska komma te dej?

2012-02-09 @ 17:31:23
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback