Torsdag - 120216

2012-02-16 12:08:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Dagarna springer iväg så jäkla fort.. Igår fick jag fixat till kompletteringen jag fick på mitt psykiatriarbete, och nu är jag i skolan och har sett en film som var obligatorisk att se. "Den nya människan" hette den. Ganska så bra faktisk, skildrade mycket om hur det faktiskt var inom psykiatrin på tidigt 50-tal. Dock hemskt att se, att se dessa människor bli tvingade till såna saker, då inser man hur bra man faktiskt har det. Nej, om ni är intresserade av Psykiatrin så rekomenderar jag er att se den.

Igår var Jörgen & William på Akuten, 4 timmar blev dom sittande där. William har i flera dagar klagat på magont, men inte så jätte ont mer än att det värkt lite men igår eftermiddag när vi skulle äta middag så skrek han panikartad, vek sig dubbelt och bara skrek för det gjorde så ont i magen på han, och eftersom buken är så himla svår.. det finns ju så mkt där som det kan vara "fel" på, så åkte Jörgen in med honom, men det visade inget men hellre åka in en gång för mycket än en gång för lite känner jag, för det kunde ju lika gärna varit nåt. Tack o lov så va det inte det nu, får hopppas magontet ger mig sig, för det kommer bara på kvällarna.

Men nu ska jag plocka ihop här och ge mig hemåt, så jag kan skriva ner min reflektion av filmen i mitt arbete så jag får inskickat det :) Så jag kan fortsätta med nästa arbete :)
Nån bild kan jag inte bjuda på just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar - Frågestund Pågår

skönt att de inte var nått allvarligt men jobbigt ändå att han haft/har så ont :(

hoppas han slipper de nu!

Kram

2012-02-17 @ 09:49:53
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback