Torsdag - 120223

2012-02-23 10:55:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Redan torsdag.. Usch va tiden springer iväg.. Jag hinner inte ens med hälften av allt jag bör göra. Har ett psykiatri arbete som jag kört fast i, så är de nån som är haj på att förklara situationer där man lyfter fram dom psykiatriska lagarna så får ni gärna hojta till, för nu står de still. Suck . Jaja, de löser sig väl..

Igår hade vi fullt ös hela eftermiddagen, efter att jag hämtat barnen kom Jonnah på kaffe och sen även Sara & Nicolina, Linus tyckte det va skit skoj, medans William var mest vrång och ville inte låna ut sina leksaker. Härlig ålder de där. Haha, eller inte. Men vad ska man göra mer än att säga till att man måste dela med sig till sina kompisar? Annars får man ju inte låna av dom sen när man är där och leker?

Sen var båda barnen väldigt trötta.. Somnade som stockar! Och jag bänkade mig i soffan och slängde på Grey's Anatomy :) Underbara serie! Nu vankas de snart helg, och båda barnen ska sova hos sin faster. Det händer inte vardag, så William tycker det ska bli spännande att få ha med sig sin lillebror dit =) Vi ska ut på lite galej ;) Vilket också ska bli riktigt skoj! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm.. Dömda pedofiler till exempel, rättspsykiatrisk tvångsvård kan ju vara en dom för dom. Oftast så har man ju någon sinnesrubbning när man genomför en sådan handling



http://www.forskning.se/temaninteraktivt/teman/bakomvansinnet/tiofragorsvar/tiofragorochsvar/varfordomsvissapsykisktsjukatillrattpsykiatriskvardochandratillfangelse.5.303f5325112d7337692800013859.html



Våldsbrott till exempel. Misshandel, Våldtäktsförsök, Mordförsök och så vidare. Sök på olika brott som du kommer på, och se vad folk har dömts till. Hoppas jag inte krånglat till det för mycket och vart till någon hjälp

2012-02-23 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback