Fredag - 120120

2012-01-20 13:58:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag är lilla lillskruttas 15 månader ♥
Tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med bloggen nu heller, det är SÅ MYCKET i kurserna att göra, och hittils har jag bara börjat med en, men måste få in första uppgiften i Barn & Ungdomssjukvård först. Och sen beta av Psykiatrin & Hemsjukvården. Det finns att göra så att säga, så jag lär ju inte sitta sysslolös om dagarna, men det är kul och väldigt intressant. Just nu håller jag på med barns utveckling, fysiskt, psykiskt & socialt. :)

Annars rullar det på. Går jätte bra för barnen på dagis, Linus älskar det ♥ Men blir lite ledsen när vi ska gå, men så fort vi försvunnit så är han glad igen och leker o busar :) Underbart! Men nu längtar jag verkligen efter att få hem dom, och kunna mysa hela helgen tillsammans. Var en sväng och handlade idag efter att jag lämnat dom på dagis, så vi kan helgmysa nu! Jörgen jobbar ju hela helgen så han ser vi inte sådär jätte mycket av. :/

Nu måste jag fortsätta med mina utvecklingsteorier! :)
Ha en fin helg!! =)

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

OK! Var de mot gluten då el var de något annat? Kram

2012-01-20 @ 21:06:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback