Kvällsblogg

2012-01-11 23:38:31 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God kväll :)
Dagis går utmärkt, idag va han där själv i 2 timmar. Lämnade dom vid 9, och kom tillbaka strax efter 11 för att vara med på lunchen. Dom hade haft julgransplundring idag på dagis, tomtemor hade kommit för att hämta julgranen och ta med den till Hawaii ;) Sikka ideer, men barnen tycker det är kul. Linus åt jätte bra på lunchen, 3 portioner innan magen sa stopp! Sen gick vi hem, William lekte på sitt rum och jag la Linus för middagsvila.

Sen har vi hunnit med det vanliga som, äta middag, vika tvätt, tvätta en maskin till, plocka lite. Va iväg en sväng och handlade med Sara, under tiden passade Toni barnen. Härligt med vänner som ställer upp. Sen somnade dom så gott så, helt utmattade :P Imorn är det lång dag på dagis för barnen. 9.30-16 . Va i helvete ska jag göra alla dom timmarna då? Lyckas väl säkert hitta på nåt, en lunch på Överby kanske jag ska unna mig ^^ . Vi får se helt enkelt.

Nu sitter jag uppe sent igen.. Jag är så kass så de finns inte!

 

Linus nya hoodie från Nova Star .

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Hej!

Var med och tävla om att bli veckans mammablogg!

Vinnaren länkas på min blogg måndagen den 16 januari.

Ta hand om dig! (:

2012-01-12 @ 00:02:34
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: emma

synd man inte va barnledig då och va ute på baden... hade vart kul och se där där... :D

2012-01-14 @ 23:18:50
URL: http://eslh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback