Lilla Linus ♥

2012-01-30 23:16:08 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Synd om min lille kille!!
Det hade gått bra på dagis för honom idag, men när jag bytte hans blöja efter dagis så såg jag nåt mindre kul, hans pung var megastor, testiklarna änna pekade ut! Aldrig sett nåt liknande, så jag ringde till 1177 för att rådfråga dom, hon hade ingen aning om vad de kunde vara eftersom han inte verkade ha ont av det, men hon rådgjorde med en kirurg på näl, och han sa att jag skulle avvakta under natten och skulle han fortfarande vara svullen imorgon så skulle vi komma in så han fick kika på han..

Sen fick pojkarna ta ett bad innan läggedags, och sen myste vi ner oss i soffan :) Men Linus får bli hemma från dagis imorn iaf, så jag får ha han under observation, så kanske han kan gå på onsdag, dock måste William gå en stund imorn, så jag kan plugga lite. Hoppas de ska gå med Linus hemma ;) Får iaf ringa till dagis imorn och se vad dom har att säga, men nu är det läggdags för min del . =)


Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

hur är de nu me lilleman där hemma? hoppas på de bättre

ja men helgen skulle kunna funka de tänkte ja inte ens på :P

Kram

2012-01-31 @ 08:17:04
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback