Ny säng

2012-01-28 18:03:28 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår fick William en ny säng :) bytte ut juniorsängen mot en modell större. 90*200 fick det bli denna gången. Och däri sover han jätte gott :) kan inte fatta att han blivit så stor! Tänk va tiden faktiskt går, jag hänger inte riktigt med känner jag. Gårkvällen spenderades i soffan med min man, tittandes på Sons of anarchy! Sjukt bra serie! Hade även köpt hem en massa onyttigt godis & läsk! Vi myste med Tacos dessutom! :)

Idag är Jörgen på APT. William är hos Jörgens syster och leker med hennes son, då åkte jag och Linus hem till Elina. Vi har precis käkat middag tillsammans men snart kommer nog Jörgen och hämtar oss och då blir det hem och lägga barnen för att titta på några fler avsnitt av SoA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback