Onsdag - 120111

2012-01-11 06:35:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon!
Är trött idag, sovit kasst inatt. Vart så himla varmt i sovrummet inatt, så jag fick öppna balkongdörren en sväng för att få in lite kall luft. Trodde jag skulle dö av värmeslag där ett tag. Båda barnen vaknade vid 05.30 och sen dess har det vart highlife. Känner mig inte alls pigg idag, sitter och dricker en kopp te och försöker vakna till liv. Ska strax utfodra barnen med lite frukost innan de bär av till dagis idag med.

Idag går dom 9-12. Så idag ska jag lämna Linus själv för första gången och gå hem. Hoppas de ska gå bra, men det tror jag. Kanske jag ska passa på att vila en timma när jag ändå är själv :-P Så kanske jag överlever dagen, de gör jag nog ändå. Men måste börja komma i säng tidigare, funkar inte att somna så sent som jag gör nu, även om jag inte kan rå för de riktigt. Men ja, försöka kan man ju alltid ^^ .

Är dock väldigt beroende av egentiden på kvällen, de är min enda "ensamma" tid. Jag går ju hellre upp tidigt på morgonen än att inte få den tiden på kvällen. Vad föredrar ni? Sovmorgon eller egentid på kvällen? Vissa av er kanske har lyxen att ha både och?

 

Gammal bild på mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback