Torsdag - 120126

2012-01-26 13:24:57 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallå hejsan!
Verkar vara nåt krångel med blogg.se appen, mina inlägg jag skriver därifrån, verkar inte gå att kommentera :/ Kasst! Anw, igår kom som sagt våran nya soffa!! =) Underbart, Toni & Sara hjälpte mig att montera ihop den på eftermiddagen, monterade även ihop det nya soffbordet. Så nu sitter jag som en prinsessa, och det är underbart med en ny soffa! =) Dom gamla möblerna körde Jörgen iväg när han kom hem från jobbet ;)

Till middag fick det bli McD igår xD Hade nada lust för matlagning igår. Men så kan det va ibland ;) Är ju inte direkt ofta vi äter sån mat. Bus & stojj va det hela eftermiddagen, efter 7 däckade Linus. Men William va uppe en stund till och somnade så gott i soffan, han tycker vi ska kasta bort hans säng nu, så kan ju han sova i soffan ^^ Antar att den är godkänd från hans del då ? ;) Min fina kille ♥

Ska försöka dra ner en 90 madrass från vinden idag och sätta på ben på den, så William kan få den. Han har klagat de senaste på att han tycker hans säng är för liten, och han tycker det är trångt så han vill helst inte sova där, och så ska han ju inte behöva ha det, såklart att han ska få en större säng då. Han är ju faktiskt ganska så stor nu, så det är ju inte så konstigt, så kan lillebrorsan ta över hans gamla säng sen när det är dags att byta från spjälisen.

Nu kallar skolarbetet! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

jag har likadat med blogg.se appen:S hel skumt är det men mne!

härliga bilder:D dem ser stålta ut!



NTI skolan är en distans skola, så jag läser min barn och ungdomssjukvård på distans så allt sker över nätet:)

förstår att de finns att göra om du läser dem kurserna hoppas de kommer lösa sig för dig med boken:9

2012-01-26 @ 14:59:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Melissas Prinsar - Tävling Pågår

gick inte att kommentera inlägget ovanför så skriver här =)

SOA är sjukt bra!! vilken serie är ni på nu?

Kram

2012-01-29 @ 14:57:10
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Melissas Prinsar

går som sagt inte att skriva på dom andra inläggen så får "spamma" här :P

okej då har ni många bra avsnitt kvar då me andra ord jag har sett alla säsonger som finns ute så ja sitter bara å väntar på mera haha :D



sv: jadu bra fråga hur har ni de i veckorna? barnen går väl på dagis (förskola) eller?

Kram

2012-01-30 @ 09:17:23
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Melissas Prinsar

okej blir ju lite sent å ses efter 16 :/

2012-01-30 @ 11:52:06
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback