When I need you..

2012-01-16 22:45:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är livsgnistan på noll. Idag är en sån dag som jag inte vill leva, vill ingenting, orkar ingenting, tom i hjärnan, tom i hjärtat, allt jag känner är bara smärta, sorg ett stort tomrum. Rädslan över att du har glömt mig, över att jag ska glömma dig! Om jag bara fick prata med dig, bara en sista gång! Om det ändå gick, bara få vara med dig igen, få ligga i din famn och bara vara en liten flicka igen, få vara min pappas lilla dotter, helvete va ont det gör!

Och imorn bär det av till Uddevalla sjukhus! Kl 6 får vi ställa klockan på, för då ska Linus emla plåster på, kl 7 ska William vara på dagis & 7.30 ska vi infinna oss på dagkirurgen :( och söva våran lilla bebis! Hoppas det kommer gå bra och jag hoppas vi ska få veta vad det är för problem med hans mage. Och är det inget, ja då vet vi iaf det och då kan vi gå vidare ur det här och fortsätta som vanligt, men dumt att ta ut nått i förskott.

Nu ska jag försöka få nån timmas sömn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback