Arbetsnarkoman?

2012-07-12 16:52:53 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Ja, det skulle man väl kunna kalla min man .
Och det är inte alltid positivt. Speciellt inte idag då ambulansen fick hämta han på jobbet pga bröstsmärtor och en hand som domnar bort. Så akut till NÄL och sen göra röntgen över hjärna, hjärta och stora kroppspuldådern. Tack och lov visade den bra och inget tecken på att några kärl var tilltäppta eller inre blödningar! :) Skönt! Men han fick bli kvar på observation tills iaf ikväll. Vet mer efter 19-tiden så då får vi se om han får komma hem eller bli kvar under natten. Hoppas ju såklart han får komma hem så vi får rå om honom hemma ist ♥
 
Han vill ju helst åka och jobba imorgon, men de har jag satt stopp för. Han ska liksom mot alla odds till jobbet. Men jag har redan pratat med vaktchefen och han har strukit Jörgen från helgens pass och ersatt han med en annan vakt :) Så nu får han vara hemma med oss och vila vare sig han vill eller inte. Hälsan får faktiskt gå före jobb, även om han inte vill inse det. Så jäkla enveten så de finns inte. Tror inte jag känner nån som är mer enveten än honom?
 
Hursomhelst, så har vi mest vart hemma idag. Har haft besök av Sara & Nicolina och jag är skit trött nu. Längtar efter min man, och vill krama om honom ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

läskigt! men tur att dom inte hittade något allvarligt
du får ta å säga åt han å sluta jobba så mkt å va me sin familj istället =)
varva ner lite lixom de borde han väl förstå nu när kroppen sa ifrån
kramis

2012-07-12 @ 17:26:53
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Jessika

Gud va söta dina söner är! ^^

2012-07-12 @ 18:30:45
URL: http://xjessie.webblogg.se
Postat av: Anna

Är han stressad? Otrevligt när sånt händer.

Svar: Stressad? Nja.. Utarbetad är väl snarare de rätta ordet skulle jag tro. Men han ger ju sig inte han SKA ju jobba ändå.
Marie

2012-07-14 @ 11:56:21
URL: http://Alinds.blogg.se
Postat av: Emelie

Men fy vad läskigt! Skönt att det inte var något allvarligare!

2012-07-14 @ 17:27:44
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: Anna

Utmattning då, han får vara rädd pm sig så han inte går i väggen..

2012-07-15 @ 14:11:46
Postat av: Hannele

Usch då..inte skoj!
Hoppas att han ta det lugnt nu och lyssnar mer på kroppen..

J är också en jobbnarkoman..om han fick chansen så skulle han fan jobba 24/7.

Svar: Samma med Jörgen. Kommer jobba ihjäl sig typ.
Marie

2012-07-17 @ 05:35:30
URL: http://hannele.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback