Lekplatshäng

2012-07-03 23:32:16 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har vi spenderat dagen på bla lekplatsen med Sara & Nicolina. =)
Skönt att vi äntligen fick fint väder idag som dessutom bjöd på solsken. När vi kom hem lekte William med grannpojken och jag passade på att hoppa in i duschen med en kliande och jobbig hårbotten. Jag har så himla torr hårbotten så periodsvis har jag sån himla jobbig klåda. Men efter att ha masserat in hårbotten med MASSA balsam så slutade det klia tack o lov. Tur Saras mamma är frisör så man får massa braiga tips :)
 
Sen kom Kajsa och barnen förbi för lite kaffe och lek. Så det va bus på baksidan och sedan bobbycar räjs på framsidan. Sen droppade nästa besök in från Erica :) Blev lite kaffe där med, så det har blivit en hel del kaffe idag om man säger så. Men gott äre ;) Annars flyter det på .. Hoppas på fler soldagar nu så man kan vara ute hela dagarna.
 
Jag har så dålig fantasi om vad jag ska skriva om? Kan ni inte komma med lite tips?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken lekplats är det????

Svar: Vid Grusgropen :)
Marie

2012-07-04 @ 14:43:50
URL: http://sarahsbaby.blogg.se
Postat av: Annika

Nu blev jag nyfiken - balsam? Har oxå torr o kliande hårbotten, inget kul :(
Använder du vilken balsam som helst eller?

Svar: Nä har ett spec från Kevin Murphy :)
Marie

2012-07-05 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback