Nattsudd

2012-07-09 23:36:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja.. Här sitter jag mitt i natten..
Alla i familjen ligger och sover. Men ska allt gå upp och lägga mig strax jag med, imorgon är en ny dag full av bus :) Idag har vi grejjat hemma på eftermiddagen. Vid 15 tiden fick jag väcka Linus för då hade han sovit i 3 timmar dags att gå upp då kanske? Ville ju att han skulle komma i säng någorlunda ikväll iaf. Och han somnade vid 21 men så kan de gå :P Inte lär han sova längre för det :P
 
Efter att Jörgen slutat jobbet så åkte han och hämtade våran stora gosse hos Carina. Och då passade vi på att grilla lite och avnjuta våran middag på altanen, riktigt gott! Man får passa på, nu ska det ju regna i ett par dagar =/ Riktigt tråkigt, men vi får försöka underhålla oss så gott det går. Nåt ska vi väl lyckas hitta på =)
 
Nej, om jag skulle krypa ner breve min käre make kanske ? ♥
 
 
Han smet ut med min telefon, skitungen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback