Onsdag - 120725

2012-07-25 08:19:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon :)
Här gjorde vi morgon vid halv 7. Linus kom insmygandes  redan vid 06 =/ Låg kvar i våran säng en stund tills William vaknat innan vi gick ner och satte på tven och myste en stund innan vi fixade frukost. Nu sitter barnen och myser i soffan och jag har precis betalat in alla räkningar. Skönt att ha det gjort och denna månaden ser tack o lov bättre ut än förra även om de ska bli skönare nästa när CSN rullar in igen. Två inkomster är ju alltid bättre än en. Även om de går runt på bara en.
 
Idag när Jörgen vaknar ska vi åka och handla. Det ekar tomt i kyl och frys nu. Sen ska William iväg och klippa sig. Och de är verkligen välbehövligt för han är riktigt långhårig nu. Får väl se vad han vill ha för frisyr. Annars blir dagen lugn har inga större planer och "måste" saker. Vädret verkar bli fint, så kanske att vi fyller upp poolen idag så kan dom små busarna bada. Inte för att jag tror att Linus kommer vilja det, för han tror ju att det är livsfarligt att bada. =/ Ni skulle sett han igår, efter att vi varit på lekplatsen då han behövde ett bad för han var en aning lortig.
 
Fick stänga in oss i badrummet för att han inte skulle smita. Sen när jag satte han i badet börjar han gallskrika och ställer sig upp och ska kasta sig ur badkaret, slutade med att jag bara fick duschat av han och hålla fast han i ena armen. Inte det lättaste vill jag lova. Och ärligt talat så vet jag inte hur jag ska göra för att det ska gå lättare. Har ni något bra tips? Kom gärna med det!
 
 
 
 
Spelar fotbolls krocket :) ↑
 
 
Två iPhone nördar :P ↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback