Torsdag - 120705

2012-07-05 21:23:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå ! =)
Idag har det vart SOMMAR!! Älskade sommarväder, så som jag älskar dig! I förmiddags åkte jag och William med Sara och Nicolina till Ursand för lite strandhäng! Barnen badade och vi solade, doppade oss också såklart. Va lite kallt i början men sen vande man sig och då va det faktiskt ganska så skönt =) När vi kom hem passade vi på att grejja lite hemma. William gick över och lekte med grannpojken och jag passade på att tvätta lite och ta hand om hemmet som lätt förfaller så fort det är fint väder ute. Man skjuter ju faktiskt sådant åt sidan då. Passar ju faktiskt hellre på att vara ute i det fina vädret.
 
Och tur är väl det, för nu ska de bli sämre igen och tydligen regna :/ Skit tråkigt! Barnen blir så rastlösa inomhus. Inte alls skojjsigt. Efter att vi slängt i oss lite middag tog vi en tripp till lekplatsen för att leka av dom. Vi har även passat på att byta säng till Linus. Så nu är bebistiden verkligen finito. Numera sover han i Williams gamla juniorsäng. Läggningen gick smidigt faktiskt, han somnade i min famn. Helt utslagen efter kvällsmaten. Pluttas! William ville mysa lite i soffan han med och stenslocknade så det var bara att bära upp han till sängen. Han är inte fullt så lätt ska ni veta, dessutom inte sovandes då är han ännu tyngre. Men de får ju gå :P HAha.
 
Nej nu ska jag se på lite TV, imorn får vi besök av bästa morbrorn ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback