Welcome to my life

2012-07-29 15:42:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Till kaoset ! Min hjärna va riktigt kaos igår. Visste knappt vad jag hette.. Och jag trodde ju i min vildaste fantasi att Linus skulle somna om igårkväll, självklart så gjorde han inte det. Vaknade till och skulle leva loppan, gick iaf upp med han med han somnade väl när kl va runt 00.30 . Självklart vaknade han när Jörgen kom hem vid 5 också, och sen va de kört med sömn igen. =/ Suck!
 
Anw, så lyckades jag söva han för middagsvila idag! 1-0 till mig! Sen har jag och William vart hos Sara & Nicolina en sväng, där William skulle testa på deras crosstrainer man riktigt såg vilka spagettiben han fick efter en stund sötnöten ♥ Hihi! Och nu sitter jag här med världens mensvärk och tycker synd om mig själv. Fattar inte varför vi tjejer bara ska dras med den här skiten? Kan inte killarna behöva få lida lite också varje månad? Men neeej då.
 
Hoppas ni haft en bra helg? Vad har ni hittat på? Tell me :)
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

dom tycker nog dom lider när vi har den där förbannade mensvärken ;) vi klagar å gnäller å vi har ont å dom får bara stå ut å lyssna har ja hört många killar säga :P
men ja håller me dig dom skulle inte klara en dag med mens,mensvärk,alla krämpor man får när man är gravid eller nått annat :P

2012-07-29 @ 17:36:57
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback