Fredag 120601

2012-06-01 21:20:26 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Första Juni är här :)
Idag har det flyttstädats och lämnat in nycklarna! :) Nu är vi av med den bördan och ska börja bo in oss i vårat nya hem. Det går sakta men säkert framåt. Så ni förstår nog att bloggen inte varit min största prio just nu. Efter att barnen kom hem från dagis har det varit fullt ös. Grejjat och donat hemma. Jörgen borrade fast bokhyllan i väggen så att jag kunde fylla den med skit igen :P Jag har vikit in lite kläder, men de återstår fortfarande en hel del. Sen är de saker som ska upp på vinden o sånt.

Men de börjar ta sig. Sakta men säkert börjar det likna ett hem. Dock verkar det som om min kära make råkat att slänga våran digitalbox med tillhörande kablar till TV :/ Så nu står de en TV här som inte går att använda. aja, vi får lösa de på nåt sätt. Får beställa ny box i värsta fall om vi inte hittar den. Tråkigt, men så är det.

Nu har vi långhelg. För på måndag är dagis stängt. Måste bara kolla så det inte va då jag skulle till skolan, minns fan inte. Mitt minne är så ruskigt dåligt numera. Som tidigare idag då Sara frågade mig vad jag ätit idag? Tittade förundrat på henne och funderade.. Vad har jag ätit idag? Nää.. Jag har nog inte ens ätit idag. Mer än 2 bullar som hon kom hit med . Illa...

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

du har väl inte glömt att delta i helgens sweetie? Om du har det så är det bra, annars kan du klicka på länken ochh delta! :D

http://fotokobran.se/2012/june/helgens-sweetie.html#comment

2012-06-02 @ 21:08:43
URL: http://fotokobran.se
Postat av: :)

mer bilder.

2012-06-04 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback