Kvällsblogg

2012-06-18 20:56:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallen har fått sig en liten makeover . =)
Fick upp förstoringarna på barnen där idag :) Imorgon ska vi väl ge oss på att få upp lackhyllorna också :) Kommer bli skitbra när det är klart. Framkallat lite foton idag med som ska ramas in och som ska få ta sin plats i hemmet . Älskar verkligen att ha bilder på barnen i mitt hem. Det gör så himla mycket. Funderar även på en liten fotovägg i hallen uppe. Har ju bara en lång vit vägg där som skulle behöva få en liten hemtrevnadskänsla, kanske tillsammans med ett väggord eller nåt. ;)

Idag när jag hämtade barnen på dagis så hade William varit på skattjakt och dom hittade en jätte god skatt i form av fika :) Sen hade han med sig en CD skiva med bilder på honom dom tagit på dagis och alla hans teckningar. Även fina ord från dagispersonalen och mitt hjärta smälte, blev lite tårögd för de kändes så definitivt att han ska sluta nu :/ Känns sorgligt att han har blivit så stor och jag kan inte riktigt fatta det att han är inte min lilla kille längre. Varför måste dom växa upp så fort för?

Vi har iaf spelat TV-spel tillsammans idag. William blev så glad när Jörgen kopplade in det ;) Annars har vi haft besök av Sara & Nicolina och sen va det läggdags med barnen. Har legat i sängen en stund med, fick lite ont förut lite liknande smärta som när jag fick åka in sist, men efter lite vila i sängen så släppte det tack o lov, har verkligen inte lust att åka in till akuten igen. Finns ju roligare saker att göra. Och speciellt eftersom man måste åka ambulans in med bröstsmärtor. Nej, det vill jag inte så nu hade jag ju tur att det släppte självmant, tänk om man bara kunde veta vad det beror på. För de flyger ju bara på mig huxflux. =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback