Söndag - 120617

2012-06-17 08:06:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var söndagen här igen .
Helgerna går fort. Denna helgen har vi inte gjort så mycket. Fredagen spenderades i soffan med ett glas vin och lördagen spenderade jag på akuten med en vän. När jag kom hem så la jag barnen och sen däckade jag i soffan för att sen gå upp och lägga mig för natten. Vid 5 väckte William mig för att han hade kissat i sängen igen :/ Så det var bara att slänga alla sängkläder i tvätten och bädda om på nytt så han kunde lägga sig igen. Och sen fick jag ställa ungen i duschen efter att vi vaknat.

Nu har barnen precis fått frukost och jag har städat lite granna. Ska väl ge mig på att plocka ur diskmaskinen strax också, ska bara orka. Annars händer de inte så mycket mer idag. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute och leka. William lekte med Philip hela dagen igår. Dom dukade upp med filt på gräsmattan och hade lite picknick med smörgåsar och vatten och leksaker ute :-)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Annika

Sött kort på er! Gillar lill-killens "moohaha" leende, gött charmigt :)

2012-06-18 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback