Fredag ! ♥

2012-03-09 14:03:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är det helg, underbara helg ♥
Dessutom en ledig helg för pappsen, det gillar vi ! =)
Barnen är på dagis, och idag fick regnkläderna åka på för båda två! Fick en regnoverall till Linus av Sara, helt perfekt! :) Så nu kan även han busa i regnet. Ja, för att den där snön kom var ju helt onödigt för nu håller den på att smälta bort igen, imorgon ska de ju bli varmt och soligt :)

Helgen är planlös för tillfället, men vi ska nog allt komma på nåt att hitta på. Är det fint väder så kommer den nog spenderas utomhus om jag känner mina barn rätt. Nu ska jag plugga klart, så jag kan gå och hämta mina underbaringar på dagis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback