God morgon ♥

2012-03-12 08:53:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon bloggvärlden ♥
Sitter här och försöker vakna till, eller iaf få hjärnan att vakna till så jag kan påbörja pluggandet, så jag får lite gjort innan jag ska gå och jobba. Nu är de psykiatri som gäller och affektiva störningar . Dock har jag ju inte så mycket tid att plugga denna veckan, jag har en ledig dag på hela veckan och de är imorgon, men då har Linus ett inbokat läkarbesök. Men han får gå till dagis efter det, så jag kan få några timmar till studier iaf. Men de löser sig nog, som en vän sa till mig igår, "du har ju alltid natten" , ja och den får jag ju ta i värsta fall. Hahah.

Men denna veckan är iaf min mamma här och roar barnen, speciellt idag då dagis är helt stängt. Jörgen jobbar dessutom natt och jag kör kväll idag. Så barnen sover ju när jag kommer hem :/ 'snyft' . Men jag får pussa på dom extra mycket innan jag börjar :) Det ska nog gå alla tiders de här får vi tro. Jag är iaf taggad till tusen och tycker det ska bli super kul & intressant. Att få se allt från en annan vinkel . =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback