Läkarbesök

2012-03-13 07:39:54 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon! :)
Igår gjorde jag mitt första kvällspass hos bebisarna. Jätte kul va det, och min handledare är jätte bra. Fick iaf ett varmt välkomnande när jag kom, så där kommer jag trivas :) För barnen hade de gått bra med mormor, dom hade vart ute och lekt och myst hemma. Dom sov såklart när jag kom hem efter 22. Då va det skönt att få sätta sig ner i soffan och bara ta det lugnt. Innan sängen kallade på mig.

Idag är jag ledig, och då blir de läkarbesök för Linus. Inför pricktestet som sker i slutet på månaden. Träffade han igår uppe på avdelningen, så får träffa på han idag med. Sen får de bli dagis för Linus med, mormor lämnar William på dagis och sen måste jag försöka plugga lite psykiatri idag med! :) Det finns ju att grejja med nu när man jobbar 100% med.

Nej nu kallar plikten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback