Onsdag - 120314

2012-03-14 08:47:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


morrn morrn :)
Känner mig utvilad, somnade vid 22 igår och vi klev inte upp förän kl var närmare halv 8! :) Skönt att inte vara trött eftersom jag jobbar kvällen idag. Ska dessutom försöka hinna med lite plugg innan jag börjar :) Det är ju fördelen när man jobbar kväll att man har förmiddagen på sig att fixa med skolan, samt hinna med hemmet som jag inte gör annars, eller joo.. det skulle jag nog. Haha! Slutar ju inte direkt sent när jag jobbar dag heller :-P Men kvällsmänniska som jag är så är kvällspassen ultimata, blir en utmaning imorn när jag ska vara på jobbet 06,45 men de går nog de med. Bara att ställa klockan! :)

Igår var jag ledig, så ledig man nu kan bli? Satt med näsan nedborrat i mitt psykiatri arbete. Det lär jag ju göra den förmiddagen också. Mamma är och lämnar barnen på dagis. Hade två killar som verkligen ville gå dit, Linus sprang runt med sina skor och ropa "aagis aagis" Söten! ♥ Och William längtade efter sina kompisar! :) Dock lite surt för jag träffar dom inte förän imorgon nu :/ För när jag kommer hem ikväll så sover dom :(

Nopp.. Schoolwork it is .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback