Torsdag - 120322

2012-03-22 13:33:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Dagarna springer iväg fort .. =) Trivs jätte bra på praktiken, men samtidigt längtar jag tills den över, för att skolarbetet blir så lidande, för när jag kommer hem vill jag ju vara med min familj, inte slänga mig över böckerna de första jag gör, så ja de är hårt att "jobba" 100% och plugga 100% . Inga bra kombo för min del. Får se om jag gör 4v eller om jag kan prata med dom att bara göra 3v. Skolan måste ju komma i första hand, praktiken är ju inget jag får poäng för ändå, och sen är den ju inte obligatorisk. Sen är jag ju inte heller riktigt där för att lära mig, utan mer observera och se hur de går till på en vårdavdelning.

Ja, vi får se hur jag göra.. Får fundera lite till. Underbart vårväder har vi iaf. Suttit och druckit kaffe på balkongen. Gud va jag längtar efter ett hus. Ser dock ut som om vi får spendera denna sommaren i lägenhet iaf, men till nästa sommar ska vi ha ett hus. (hyres) Givetvis här uppe i Skogshöjden, skulle aldrig kunna tänka mig att flytta härifrån nu. William har alla sina kompisar här och nästa år börjar han skolan.

Linus ska snart hämtas på dagis, och sen tar vi en tur till Överby för att kolla på skor till William ♥ Och kanske ta en fika tillsammans. Morgondagen är späckad, Linus ska ta Patch & pricktest, jag har bokat tid hos frissan, William ska också få en välbehövlig klippning, vi måste handla inför helgen :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gelica

Jag beställde tid hos frissan idag. Nästa fredag skall jag göra en massa blonda slingor :)

Har haft alla möjliga hårfärger men aldrig blont.

2012-03-22 @ 18:28:56
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback