Tråkigt .

2012-03-27 17:14:52 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(4) «


Var tvungen att ta ett tråkigt beslut idag .
Ett beslut jag egentligen inte ville ta, men för min egna hälsas skull så var jag tvungen. Och det är att jag inte kommer slutföra min praktik. Anledningen? Det blir för mycket för mig att "jobba" 100%, plugga 100%, vara mamma och sköta hemmet. Jag känner mig helt ärligt helt färdig. Och jag har hamnat så mycket i efter i studierna, och för mig är ju faktiskt dom viktigare än praktiken. Så det fick bli så, känner mig nöjd med det beslutet! Även om de är tråkigt att jag inte kunde fullfölja praktiken. Men jag är nöjd med den dosen jag fick! :)

Jag har precis kommit hem från dagishämtning med mina underbara barn ♥ Riktigt sommarväder har vi idag! Och roliga paket fick vi på posten idag! Kan visa er sen :) Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat, en sallad hade ju vart gott! ;) Men vet inte om jag har tillräckligt med grönsaker hemma till det.






Mitt hjärta slår så hårt för er ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Näää, va tråkigt för dig.. Kan inte Jörgen vara pappa ledig lite då?

2012-03-27 @ 18:59:31
Postat av: Åsa

Jag tycker det var ett bra beslut att ta. Familjen och hälsan är viktigast i alla lägen!!!!

2012-03-27 @ 19:25:27
URL: http://mammatilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Anonym

Ingår inte praktiken som en del av skolan eller är det för något annat? Hjälps ni inte åt med hemmet och barnen? Även om han jobbar heltid så har ju du också en heltidssyssla och ni borde dela på ansvaret om ni har barnen ihop.



Bra beslut dock om du känner så, inget är viktigare än hälsan

2012-03-27 @ 20:26:21
Postat av: Kattis

Vilka sötisar du har :) Kolla in hos mig. Ha en fin dag, kram!

2012-03-28 @ 13:01:42
URL: http://www.nattstad.se/kattis007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback