Åttonde Maj

2012-05-08 20:18:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå . =)
Nu har det vart tyst här igen, men jag skyller på skolan. Pluggat gärnet denna veckan. Det gäller att ligga i nu, vill ha det mesta klart helst innan flytten. För sen vill man ju helst fokusera på att få ordning i huset. Tiden som blir över om dagarna går åt till att försöka få ordning i trädgården där borta. Hittils har vi grävt upp dom gamla rabatterna och lagt ny jord och förhoppningsvis börjar det växa gräs där sen :)

Annars har det inte hänt så mycket, mer än de gamla vanliga :P Haha!
Idag fick jag bara med mig en pojke hem från dagis, William följde med sin kompis från dagis och Jörgen hämtade honom efter jobbet. Tänk att han blivit så stor att han kan gå hem till kompisar och leka :) Ja, tiden springer verkligen iväg och jag kan inte riktigt förstå att han har blivit så stor. Måste ofta intala mig själv att han är inte så liten längre. Inte Linus heller för den delen. Även om jag väldigt gärna vill att han ska vara liten ett tag till.

Får nog skaffa en till snart ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback