Cruising

2012-05-26 23:14:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Förmiddagen spenderade jag med barnen inomhus i soffan. Linus valde att nana middag tidigt, och läääääänge! Efter 2 timmar fick jag väcka honom för att ta oss ner till Lindex för att hämta ut cirkusbiljetter till Cirkus Scott som Jörgen vunnit :) Så de ska han och William gå på :) William kommer nog tycka att det ska bli jätte kul =) Så då får dom en liten mysig tripp till Skövde!

Annars idag så har jag och barnen varit nere i stan för att kika in Cruisingen :) Mycket uppskattat av båda mina killar! =D Dom va väl inte alls så sugna på att åka hem sen, men fick locka dom med lite lördagsgodis. Dock däckade både två när vi kom hem så blev inget mys alls =( William och jag skulle ha kollat på ESC tillsammans och myst med godis o sånt, men de blev en ensamkväll för mig istället.

Jörgen har byggt på altanen hela eftermiddagen innan han åkte till jobbet.
Barnen har dessutom fått ytterligare ett kusinbarn :) Grattis till Cathrin & Robin till eran lilla Linnea :)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback