Fjortonde Maj

2012-05-14 10:04:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå =)
Ja, igår var det barnkalas X2! Båda barnen var nog väldigt nöjda, då det bjöds på massa onyttigeheter för deras del. Det sista kalaset slutade dock väldigt blött för Linus del, han hittade en vattenpöl, givetvis ställde han sig och hoppade i den. Ivanliga skor och blev dyngsur! Fick låna kläder av snälla Kajsa! :) Och sen va det dags att ge sig hemåt och få fixat lite middag :) Men båda grabbarna var väldigt nöjda med gårdagen :) Så tack snälla ni ♥

Jag va helt död igår, gick och la mig redan vid 22 och stenslocknade. Gick upp strax efter 8 imorse för att göra iordning barnen till dagis så Jörgen kunde lämna dom. Men dom går kort dag idag. Ska hämta dom strax efter 13 idag för att bege oss till BVC på 18 mån kontroll och vaccination. Ska bli spännande och se om Lillplutten gått upp nåt eller hur han ligger till nu. Mindre spännande är dock vaccinationen.

Nu har jag dessutom fått in sista uppgiften i Hemsjukvårdskursen! :) Så nu är den klar! =) Hihihi!! Fan va bra det känns!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

du har fått en utmaning i min blogg =)

hoppas du vill göra den <3

http://www.melissasprinsar.com/2012/05/utmanad.html

Kram

2012-05-14 @ 12:12:31
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback