Idag är en bra dag! :)

2012-05-28 09:51:43 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Har lämnat barnen på dagis :)
Satte mig precis vid datorn och loggade in på läroplattformen och ser då att min lärare betygsatt Barn & Ungdomssjukvårds kursen :) Ett VG fick jag i hela kursen! Och i psykiatrin har jag ett arbete kvar men där ligger jag på MVG! :) Nu är jag riktigt stolt över mig själv! :) Att det skulle gå så här bra det trodde jag aldrig. Så idag är jag riktigt glad, känns som att allt går vägen för mig nu, nu är det min tur att lyckas! Så nu ska jag bara sätta det sista psykiatri arbetet, och sen hoppa på sommarkursen jag blev inkastad på.

Idag är då planerna att plugga gärnet, sen åka till skolan på samtal med datakunskapsläraren eftersom jag inte fullföljde den kursen när jag gick den för 2 år sen. Så tanken är att jag ska få göra ett prov för att få ett betyg i den kursen. Sen är det dags att hämta ungar och vänta på att pappsen ska komma hem från jobbet för att vi ska kunna åka till dagis för grillkväll :)

Nej nu kallar skolarbetet på mig :)
ha en bra dag fina ni ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Moa Larsson

Gud vad du är duktig! Grattis! :)

2012-05-28 @ 14:50:15
URL: http://moafidelie.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 19:21:50
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback