Mitt i natta

2012-05-18 00:09:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja.. Här sitter jag all alone .
Har suttit och blegat igenom 3 psykiatri filmer, har en film kvar men klockan är ganska mkt nu så jag får ta det imorgon. Barnen sover så gott så sen ett par timmar tillbaka. Men ska alldeles strax gå och lägga mig så jag orkar upp med dom imorgon för att lämna dom på dagis. Japp, dom ska faktiskt gå imorgon. Jag måste plugga, och till skolan en sväng för att lämna tillbaka filmerna igen, som jag så snällt fick låna med mig hem för min lärare :)

Idag har vi inte gjort så mycket. William och Jörgen har vart vid huset och grejjat. Rivit upp altanen och lite sånt. Jag och Linus har hållt oss hemma och tvättat och donat. Sånt där tråkigt :P Haha! Annars har dagen varit rätt lugn. Sara var här en stund på kvällen och tog en kopp kaffe med mig efter att barne lagt sig.

Nej om man skulle göra sig iordning för natten tro? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback