Natt inlägg

2012-05-05 23:47:44 iPhone
» Kommentarer(3) «


Mitt i natten!
Jag har precis blegat på två avsnitt av Vampire Diaries. Druckit lite cola och smaskat godis! :) Jörgen jobbar inatt med :/ tråkigt, men vi ser ju han imorn igen :) barnen har vart helt tokiga idag. Öron? Har dom det? Vart dålig funktion på dom iaf. Linus skriker så väldans jämt, öronbedövande? Ja! Minitrotsåldern kan man ganska lugnt säga. Något vi aldrig upplevde med William som va lugnet själv tills han blev 2,5 år! Så med Linus får vi verkligen bekänna färg. Har era 18 månaders varit såna?

Idag har vi vart en sväng vid nya huset och fortsatt gräva upp dom satans dåligt skötta rabatterna. William har lekt med grannpojken och Linus har hjälpt oss med att små pilla och leka på tomten! Tror vi kommer trivas väldigt bra där borta när allt är klart :) barnen verkar redan trivas super där och då har vi inte ens flyttat dit våra saker än. Hihi!

Nej nu ska jag sova mina ungar går ju upp mitt i ottan ;)


Kommentarer
Postat av: Gelica

Zeb har varit mycket tidigare när det gäller trotset och visa sin vilja. Men jag tror det blir lätt så när de har större syskon att ta efter.



Just nu är Zeb i 3 års trottset och hans är mycket värre än Tores. Men man vet ju att de utvecklas rätt när de går igenom dessa perioder men det är väldigt påfrestande.

2012-05-06 @ 10:17:18
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Caspian har haft sådana perioder till och från sedan han va ca 9 månader. Nu är han fullständigt hopplös! Det är så man ser rött ibland. Tur de skickat med extra tålamod i en påse från bb. Han är inne i en matstrejk som hållt på i minst 4 månader. Jag minns inte dagen då han senast åt utan bråk eller åt en hel macka eller portion med mat. Det går väl över men när är frågan haha.

2012-05-06 @ 11:01:25
URL: http://Http://melly.blogg.se
Postat av: Martina

mysigt hus ni flyttat till:) kul med massa fix och så kommer nog bli riktigt fint när de är gjort:)



Hoppas er helg varit bra

kram

2012-05-07 @ 00:12:55
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback