Fredag - 121102

2012-11-02 10:07:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


It's FRIDAY! =) Jag har sovit som en liten prinsessa inatt, så idag är jag pigg och alert! :) Efter att barnen lämnats på dagis, så satte jag igång med tvätten, en kopp kaffe och öppnade kurslitteraturen :) En uppgift i Hälsopedagogik får det bli dag och lite Specialpedagogik om jag hinner med ;) Igår fick jag med mig en riktig liten surmule till Linus från dagis.Gud va arg han var och enbart för att han fick sitta i vagnen hem (för att det spöregnade) Inte lätt att heta Linus alla ggr kan jag tänka mig, haha!
 
Ikväll kommer barnens mormor hit :) För imorgon ska vi åka på 50-årsfest på Tjörn. Och sen ska Jörgen jobba på kvällen. Men det ska bli kul =) Och barnen tycker det ska bli jätte kul att mormor kommer eftersom dom inte träffats sen i somras då dom var hos henne :) Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så jag kommer nån vart, samt fylla på min kaffe kopp =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback