Måndag - 121112

2012-11-12 13:34:01 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåhejsanhoppsan! ;) Ny vecka, nya tag.. Barnen är på dagis i vanlig ordning. Linus hade nog ingen ögoninflammation. I fredags va ögat rött och varigt men i lördags när han vaknade så va allt putsväck! Och så har det hållt i sig så han fick gå till dagis idag. Så nu hoppas vi på att det inte kommer tillbaka. Så att han får vara frisk. För jag har inte tid med sjuka barn nu tyvärr =/ Massa prov och skit i skolan som ska göras och det vill jag gärna få avklarat :)
 
Annars har helgen vart lugn :) Igår va vi en sväng på Jysk och köpte ett nytt lite tjockare täcke till Linus. Och ett nytt påslakanset med Bamse på som han valde själv! :) Jätte nöjd va han när han kom hem och vi bäddade sängen. Va inne på Mekonomen och köpte en övningskörnings skylt med så jag och Jörgen kan ge oss ut och övningsköra så man kommer någon vart med de där körkortet. Iaf så jag lär mig köra nån gång. Haha! ;) Nu när vi båda slutat röka så finns de ju lite mer plats i ekonomin för det. Och dessutom något som är värt att prioritera, men först får jag övningsköra en hel del mer innan jag skriver in mig på körskolan.
 
Vad har ni hittat på i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback