Onsdag - 121024

2012-10-24 11:09:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God förmiddag får jag lov att säga! :) Barnen är lämnade och här sitter jag. William skulle med sin förskola på Teater idag, jätte spännande och kul tyckte han :) Ska bli kul och höra vad han säger sen när jag hämtar honom. Och Linus är på sin förskola och busar med sina kompisar :) Och här sitter jag och tar mig lite frukost så att huvudet vaknar till liv, för idag har det vart bra segt i hjärnkontoret. Haha ^^
 
Sitter och ska fortsätta på mitt arbete om Neurologiska sjukdomar. Riktigt intressant ämne när man väl kommer in i det. Igår var jag i skolan och sökte några kurser till våren, egentligen behöver jag ju inte dom eftersom jag är klar nu i december, men jag kände att dom va intressanta och nyttiga för mig att ha. Ju mer man har med sig är ju bättre, ser det bara som en fördel med mera kunskap :) Och nu har jag kommit in så bra i pluggandet så varför inte köra? Det blev iaf Akutsjukvård, räddningsmedicin och barnhälsovård :) Tror det kommer bli kanoners! :)
 
Idag blir det även tatuering ! :) Linus namn ska få pryda min arm så fint sen, återkommer med resultat! =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mallan

Hej marie. vart har köpt linus vinter jacka. vad har han för stl. För han ser så liten ut .

2012-10-24 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback